پرونده هیچ واحدی بدون بررسی به تعزیرات نخواهد رفت
به گزارش رضوانیون، «فیروز ابراهیمی» در نشست خبری چهارمین نمایشگاه ستارههای صنعت غذا و گردشگری با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاههایی در معرفی هرچه بهتر صنعت غذا و گردشگری شهر مشهد، برحمایت خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، از این نمایشگاه تاکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه استانداری پیرامون بحث تعزیرات افزود: با کمک و نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و ریاست محترم تعزیرات، مبحث پروندههای تعزیراتی واحدهای تولیدی و صنعتی امروز به ثمر رسید.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به پیگیری ۶ ماهه این مسئله افزود: پس از این هیچ پرونده تعزیراتی قبل از بررسی در خانه صنعت به تعزیرات نخواهد رفت.
ابراهیمی با بیان اینکه منکر تخلفات جزیئ نیستیم، افزود: امروز با حضور تعزیرات، دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی، چند پرونده به صورت مصداقی، در استانداری بررسی شد و هیچکدام به تعزیرات نرفت و این گام بزرگی برای کمک به تولید و صنعت استان است.
خانه صنعت و معدن مشهد در کنار ستاره ها جهت ارائه خدمات بهتر قرار دارد
«فرهاد سحر خیز» در این نشست بیان کرد: استان ما خواستگاه چند برند ملی و بین المللی است و خراسان رضوی یکی از قطب های صنعت غذا محسوب می شود از اینرو ما بر برندینگ و برندسازی واحدهای خدماتی تاکید داریم.
عضو هیئت رئیس خانه صمت خراسان رضوی افزود: کنار هم قرار گرفتن نیازمند ظرافت است و ما به عنوان خانه صنعت و معدن در کنار ستاره ها هستیم و معتقدیم اتفاق خوبی در حوزه برندینگ و برند سازی رخ خواهد داد.
«سید محسن رضوی» مدیر روابط عمومی خانه صمت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: خط مشی خانه صمت درطی سالهای گذشته همانطور که سابقه اش نشان داده، این بوده است که فضای تعاملی را شکل دهد و بستر هایی ایجاد کنیم تا رویدادهایی که دربستر صنعت و تجارت برگزار میشود، متعامل تر باشد.
وی با بیان اینکه رویدادی که قرار است با عنوان نمایشگاه ستاره ها در آبان ماه برگزار شود، قدمی در همین راه است افزود: درطول سه سال گذشته، سه گام برداشته شده و امسال در گام چهارم هستیم. این رویداد حول توسعه برندها و مفهوم برند است.
رضوی همچنین ادامه داد: مفاهیمی در حوزه علوم اقتصاد و تجارت وجود دارد که برای خود ما و فعالین این حوزه، مفاهیمی است که با یک دوره درسی یا مطالعه یک کتاب در ذهن جا نخواهد افتاد. مفاهیمی چون استراتژی و برند، برای خود ما جا افتادنش چندسال طول کشیده است. زیرا مفاهیم این حوزه کاملا انتزاعی هستند. برخلاف حوزه ای مثل علوم پایه که با واقعیت های قابل لمس سروکار دارد.
مدیر روابط عمومی خانه صمت خراسان ادامه داد: وقتی درمورد برند صحبت میکنیم، خیلی از کارشناسهای برندینگ اذعان دارند تصور ما از برند در طول سالها تغییر کرده و خود مفهوم هم همواره درحال تغییر بوده است. ما اگر این گفتمانها را متوقف کنیم، از توسعه این مفهوم عقب میمانیم.
وی بیان کرد: ما در اکوسیستمی کار میکنیم که اجزای مختلفش فعالند و نمیشود بدون توجه به اکوسیستم، جزیی را تغییر داد. اگر این اکوسیستم را به باغچه تشبیه کنیم، میبینیم که اگر یک بخش را تغییر دهیم، دیگر بخش ها هم تغییر میکنند. پس نمیشود یک جز را بدون توجه به باقی اجزا تغییر داد.
رضوی با بیان اینکه مهم ترین رکن تقویت اکوسیستم های اجتماعی و اقتصادی گفت و گو است، تاکید کرد: اگر ما گفت و گو را در مبنای مفاهمه مشترک و قدم به قدم پیش رفتن تقویت کنیم، میتوانیم با این اکوسیستم به تعالی نزدیک کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0