١۵٠هزار خانواده ایثارگر دریافت کنندگان خدمات بیمه دی هستند

مدیر عامل بیمه دی در خراسان رضوی بیان کرد:۱۵۰ هزار خانواده ایثارگر دریافت کنندگان خدمات درمانی بیمه دی هستند که روزانه هشت هزار خدمت درمانی دریافت می کنند.

به گزارش رضوانیون، «مهدی شریعت فر» در نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد گفت: بیمه تلاش خود را انجام می دهد تا تلفیقی از دانش و تخصص را برای خدمت به بیمه شدگان ارائه کند، صنعت بیمه را به عنوان یک جایگاه باید معرفی کرد، جایگاه ما جایگاه مناسبی در سطح جامعه است تلاش در بیمه دی تلاش شده است خدماتی ارائه شود تا مردم راضی باشند.

وی افزود: بیمه دی طی ۳ سال رتبه یک توانگری را کسب کرده است و بیش از ۱۹ سال از فعالیت شرکت بیمه دی میکذردو در این مدت فعالیت هایی ارائه کرده که باعث تثبیت بیمه شده است، در همه دنیا صنعت باکس، بورس،بیمه را باهم می شناسند، ما معتقدیم صنعت بیمه زمینه ای را برای فرهنگ سازی فراهم کند.

شریعتی فر ادامه داد: در کشور جزو ۵ بیمه برتر هستیم، پنج هزار و نهصد و پنجاه میلیارد ریال به نه هزار و پونصد میلیارد ریال در سال هزار و چهارصد و دو ما افزایش سرمایه داشتیم که سرمایه بسیار خوبی بود؛ یعنی بیش از چهل و پنج درصد افزایش سرمایه بوده است

مدیر عامل بیمه دی در خراسان رضوی با توجه به سرمایه ده ماه نخست سال عنوان کرد : در واقع در ده ماه گذشته فروش حق بیمه ای که داشتیم در صنعت بیمه بیش از صد و شصت هزار میلیارد ی بوده و این رقم رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: یکی از قراردادهای مهم ما قرارداد خانواده شهدا جانبازان است گرچه وابسته بنیاد هستیم این و مسولین به خوبی دارد انجام می شود، بیش از دو میلیون ۳۰۰ هزار بیمه شده در سطح کشور داریم که ده درصد آنان در خراسان رضوی است.

شریعتی فر افزود: در سطح کشور امروز ۲۰ درصد بیمه درمان تکمیلی در دست بیمه دی است این نشانگر خدمات خوب بروز است که در بیمه دی انجام می شود و مجموعه ها به سمت بیه دی می آیند، در سطح کشور ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده کار گزارش بیمه دی داریم و در خراسان بیش از ۵۰ نماینده و ۱۶۰ کار گزار با ما فعالیت دارند.

مدیر عامل بیمه دی در خراسان رضوی در خصوص خدمات بیمه دی عنوان کرد: خدمات بیمه در قراردادهای کشوری دانشگاه آزاد خاتم الانبیا وزارت نیرو و خیلی از مجموعه ها با ما قرار داد دارند سنوات ارائه میدهیم. کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در سال ۹۹ و۱۴۰۰ را داشتیم همچنین کسب جایگاه اول شرکت بیمه دی از دو منظر فروش بهروز ی کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات را داشته است.

وی افزود: رضایت مشتری از کارنامه بیمه دی است سیستم های نرم افزاری ۱۶۷۱ در همه شعب برای مشتریان در سراسر کشور از شخص مدیر عامل از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی مطالبات مشتریان است.
در سامانه شکایت کمتر از ۴ ساعت پاسخگویی صورت می گیرد ،راه اندازی لوکیشن دیدار در نرم افز مشتریان نصب شده تا اطلاعات را به مشتریان بدهد، بیمه عمر که پاسخگوی نیاز مردم است معتقدیم امروز بیمه دی در سطح استان جایگاه خود را بشناسد.

شریعتی فر در خصوص بیمه خانواده شهدای مدافع حرم عنوان کرد: آمار ارقام توسط بنیاد شهید به ما داده می شود، هر آماری که به ما داده شود به آن عمل می کنیم، و به آنان خدمات ارائه می شود.