مشهد در حوزه آی تی مظلوم واقع شده است
به گزارش رضوانیون، «محمد صادق امین شریعتی» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: علی رغم اینکه ما از سال ۱۳۸۵ به عنوان یک مجموعه فعال دانش بنیان در حوزه گردشگری در مشهد که معروف به شهر اولینها است شروع به فعالیت کردیم اما هیچ دولتی به مسائل و مشکلات ما توجهی نکرد و حمایت از این مجموعه را به اما و اگرو آینده موکول کردند.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم، ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم و دورکار و همچنین ۷۰ تا ۸۰ نفر به صورت فنی و برنامه نویس در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: بزرگترین چالش ما ورود شرکتهای سرمایهگذار است به طوری که برخی از این شرکتها در حوزه گردشگری رسماً با دامپینگ ورود میکنند و حتی با وعدههای دروغین نیروهای زبده و فنی شرکتهای دانش بنیان را غارت میکنند.
شریعتی با اشاره به اینکه مشهد در حوزه آی تی مظلوم واقع شده است، بیان داشت: اگرچه اولین و بهترین ایدههای در حوزه فناوری اطلاعات در مشهد پایه ریزی و طراحی شده است اما شاهد این هستیم که امکانات و بودجهها به سمت تهران و پایتخت سرازیر میشود و شهرهایی نظیر مشهد در این زمینه به فراموشی سپرده شدهاند.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ اقامت ۲۴ با بیان اینکه این مجموعه به تازگی رتبه اول حمایت از حقوق مصرفکنندگان را کسب کرده است، تصریح کرد: این مجموعه دانش بنیان در حوزه گردشگری سالانه به طور میانگین به ۴.۵ میلیون نفر خدمات گردشگری ارائه میکند و سال گذشته به طور میانگین شبانهروز ۳ هزار نفر ثبت مسافر و گردشگر در سایت اقامت۲۴ به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه اقامت۲۴ بزرگترین سامانه رزرو هتل در ایران است، افزود: با توجه به اینکه این مجموعه ارائه خدمات بیش از ۲ هزار مکان اقامتی در سطح کشور را در اختیار دارد از این رو، نزدیک به ۴۰ درصد رزرو هتل و اماکن اقامتی در ایران توسط مسافران و گردشگران از طریق این مجموعه صورت میگیرد و از سال قبل نیز قابلیت رزرو خدمات برای تورهای گردشگری را نیز به خدمات مجموعه اضافه کردیم.
شریعتی در مورد ارائه خدمات در سطح شهر مشهد نیز اظهار کرد: مجموعه اقامت۲۴ همه هتلها و اماکن اقامتی مشهد را تحت پوشش قرار دارد و حتی در بخشی از سایت نیز خدمات مربوط به خانه مسافرها با عنوان میزبون نیز طراحی شده است و به طور میانگین ۳۵ درصد تقاضای مسافران و گردشگران از اقامت۲۴ مربوط به شهر مشهد است.
ارائه خدمات با ضریب آنلاین
«هادی ملک» نیز در بخش دیگری از این نشست بیان داشت: یکی از مواردی که در این مجموعه تأکید زیادی به آن صورت میگیرد رعایت حقوق مشتریان است از این رو سیستم پشتیبانی اقامت۲۴ به صورت شبانهروز فعال است و تاکنون ۳۰۰ هزار نظر و دیدگاه مشتری در این سایت ثبت شده است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوید ارتباط پایدار ایرانیان با بیان اینکه جزو ۳ پلتفرم اول کشور در حوزه گردشگری و اقامت هستیم، افزود: سیاست و مأموریت این مجموعه در حوزه رقابتی در مرحله اول جذب مشتری و سپس ارائه خدمات با ضریب آنلاین بالاتر است.
وی ادامه داد: ۴۰۰ هزار نفر در سایت اقامت۲۴ ثبتنام کردند که تاکنون ۸۰ درصد آنها از خدمات این سایت استفاده کردهاند.
ملک در مورد امنیت شبکه این مجموعه نیز گفت: به طور کلی امنیت شبکه یک مسئله نسبی است اما به طور یقین میتوانیم اعلام کنیم که پلتفرم ما ایمن است و علیرغم اینکه در بازههای زمانی مورد حمله گروههای هکری قرار گرفت اما به خوبی توانستیم این موارد را مدیریت کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0